من ۱۴آزادسازی ام فقط درد پریود دارم
من ۱۵ ازادسازی لکه بینی داشتم و امروزم پریودی اومد در کل جلو انداختم
یبار با چهار روز تاخیر ازمایشم منفی شد
ولی فردا صبح اگه پریود نشم تست میزنم یا میزارم عصر
سوال منم هست
۲روزتاخیرپریودشدم
روز موعود میشدم. دوم میگه بارداری بی بی چک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.