۷ پاسخ

من ۱۴آزادسازی ام فقط درد پریود دارم

من ۱۵ ازادسازی لکه بینی داشتم و امروزم پریودی اومد در کل جلو انداختم

یبار با چهار روز تاخیر ازمایشم منفی شد

ولی فردا صبح اگه پریود نشم تست میزنم یا میزارم عصر

سوال منم هست

۲روزتاخیرپریودشدم

روز موعود میشدم. دوم میگه بارداری بی بی چک بزن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری