۸ پاسخ

منم ۱۵و۱۹داشتم زدم امپول نشدم

ماه بعدش میگیره نترس

استرس باعث میشه این روند انجام‌نشه تا میتونی استرس رو از خودت دور کن

ولا منم ماه دوماه شرایط تو رو دارم ولی نشدم،،سگ تو هرچی آزاد سازی و هورمونه،دیگه گه بخورم دکتر برم ،شنبه می رم باشع

احتمالا اسپرم ضعیف بوده که نرسیده به تخمک

منم چند ماه فولیکول بالغ داشتم ولی نشدم. یه ماه که کلا دکتر نرفتم باردار شدم که متاسفانه نموند واسم

ربطي نداره تا خدا نخاد. من با 5 تا فولیکول بالای 18 نشدم هنو

منم 2019بود آمپول آزاد سازی هم زدم پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری