۱۱ پاسخ

من د.وساعتی بازش میذارم ولی صد هشتاد درجه میچرخه پارچه لای پاش میذارم دوطرفش میبندم مث پوشک😂

من روزا كلا باز شب بعضی شبا فقط پوشک می کنم

من روزامایبییبی میکنم شبابازمیزارمش تاساعت ۱۱صبح که بیدارمیشه

تاوقتی نمیتونن غلت بزنن باز بزارین بعد ک غلت بزنن دیگه یجا وا نمیستن نمیشه باز گزاشت

اره
ولی در روز یکی دوساعت باز میذارمش
شلوار میپوشمش

من بیشتر اوقات باز می‌زارم فقط شلوار
تند تند شلوار میشورم
جدای از هزینه پوشک هوا گرمه بچه میسوزه

بعد شستن نیم ساعتی یک ربع میزارم باز باشه

بله فقط گاهی اوقات در حد نیم ساعت بازش میزارم

یس ..

آرع دیگ مگه میشه باز گذاشت

سلام آره دیگه پس چکار کنیم

سوال های مرتبط