البته تخمک هاروقوی میکنه این قرصا
بعدآمپول نیازباشه بزنی دیگه تمومه
دوستم اول قرصاروخورد،چون بشدت تخمک هاش ضعیف بود،توی دوماه عالی جواب گرفت
ماه سوم که ماه اخربود براش فقط آمپولوزد وباردارشد
من سه ماه خوردم جپاب نگرفتم ولی دوستم امپول ازادسازی زد جواب گرفت
سوال منم هست
اره دوستم باردارشد
دوماه خورد
ماه سوم نخورد وباردارشد
ازقبل تخمدان هاشوفعال کرده بود براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.