۵ پاسخ

من پیشش سه بار انتقال دادم نگرفت من نتیجه نگرفتم

من ی جلسه هستش رفتم
اخلافشون خوبه
دارو دادن ب همسرم و خودم
اگ اسپرم خوب باشه ای ویف میکنه
ولی فعلن دارو نوشته ۴۵ روز

عزیزم برای اسپرم همسرتون داروی گیاهی امتحان کردین ؟؟
ما تو تبریز یک عطاری پیدا کردیم خیلی ها ازش نتیجه گرفتن رفتیم پیشش به زبون همسرم نگا کرد درست مشکلشو گفت دارو داد گفت یکی دو ماه نتیجه میگیرین فعلا داریم استفاده می‌کنیم دارو هاشم زیاد نشد قیمتش اسمش ودادی هست تو تو هفده شهریور یک آقای مسنی هستن میشناسی ؟؟

عزیزم هروقت رفتی پیش دکتر تهرانی بیا نظرتو بگو چون منم میخوام برم پیشش موندم فعلا

عالیه
ولی مطبش خیلی شلوغه من ساعت ۶ برم ۱۰ بزور نوبتم میشه بعدشم هزینه ویزیت ۵۰۰ و سونو ۱ تومن میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری