۲ پاسخ

اگه دوست داشتی این تاپیک منو بخون
در مورد قد و وزن هم هست

تصویر

عزیزم چرا استرس .. بد نیست عزیزم نگران نباش گاهی استپ میشن گاهی کم میکنن گاهی جهش رشدی دارن سخت نگیر سالم باشن ب موقعش رشد میکنن تازه یسال و خوردشونه راه درازی برای رشد در پیش دارن هنوز خیلی کوشولوعن🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۲ سالگی