دکتر خوب برای سزارین تو تهران لطفا ...؟؟؟

۵ پاسخ

دکتر مریم باوریان خیلی ماهره
بیمارستان نیکان اقدسیه عمل میکنن

شهربانو سعیدی

دکتر لیدا احمدیان خامنه منم رفتم پیشش از رو تحقیقات میگن سزارین بعدش کاملل بدون درده و اصلا خیلی راحته و هیچ رد بخیه نداره ! رئیس بخش بیمارستان تریتا هست

اگر مشکل هزینه ای ندارید دکتر ژاله فاضل ک توی بیمارستان تندیس هم عمل میکنه

ندا حاجیها
خودمم می‌خوام پیش ایشون سزارین کنم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری