یه مولتی ویتامین بجز پدیا بست بگین؟ خیلی بد بوعه

۵ پاسخ

ویوا کیدز بهتره

وااای دختر من عاشق پدیا بسته، هر روز برای خوردن مقدار بیشتر تلاش میکنه😅

قشنگم من به پسرم پدیابست میدم بد بو نیس اگه مال شما بد بوعه ممکنه خراب شده باشه

ویواکیدز

آویفر
اهنم داره نیاز به اهن جداگونه نیست

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی