۹ پاسخ

من دوتا ۱خریدم یه دست بیمارستانی و یه سرهمی فعلا اینارو ...خواهرم سیسمونی فروشی داره گفت می‌خوایم بریم کار جدید بیاریم بعدش خرید کن ...صبر کردم برن بیارن ...

من جوگیرخرید کردم پیشنهاد ندم بهتره

تو سن نوزداری بیرونی فقط سرهمی خوبه بچه اذیت نمیشه تا یه خورده جون بگیره بعد بلوز شلوار و اگه دختر بود سارافون و اینا

از هر سایز ۳ دست ۳ تیکه بخر
و یکی دوتا سرهمی

امروز تو کانال "بله" درمورد تغذیه مناسب دوران بارداری و ۹ماه فرصت برای ساخت مغزی که همیشه همراه بچه‌مونه، صحبت کردیم.
مامانای باردار آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

والا من فعلن ۲ دست سایز یک.۲ دست سایز ۲ گرفتم یه سرهمی سایز۱ و یه سرهپی سایز ۲ گرفتم گلی لباسای دخترمم هست موندم دیگ چی بگیرم اصلن سایز صفر نگرفتم

ان‌شاءالله نی نی من اوایط مهر دنیا میاد.

سایز صفر کلا نخریدم.
۴ دست خونگی ۰ تا ۳ خریدم.
یه سرهمی پشمالو پاییزی که خیلی ضخیم نیست برای ۰ تا ۳ماه خریدم.
(بچه اوایلشم توی قنداق فرنگی و پتو دورپیچ هم میره به نظرم اوکیه)

۴ دست هم سرهمی ۳ تا ۶ ماه گرفتم
یه دست هم ست بیلر و بلیز و کلاه نسبتا بیرونی برای ۳ تا ۶ ماه.
یه سرهمی ضخیم خز دار زمستونی هم برای ۳ تا ۶ ماه خریدم‌.

اینقدر گرونه من از هر دست دوتا گفتم فعلا

من تا ۲ خریدم ۳ هنو نخریدم
لباس بیرونی هم ب نظرم سرهمی بهتره دیگه
من ۳ تا سرهمی گرفتم
سایز صفر و ۱

از هر سایز سه دست میگن باید خرید

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد