۷ پاسخ

بچه من که همیشه ۳۷ دمای بدنش
دکتر گفت ۳۷/۵ به بالا تبه

نرماله

یکم سعی کن پارچه ولرم خیس کن بزار رو پاش یا دلش تبش یکم بالاس ..تاصبح مراقبش باش توخواب خطرناکه

الان نرماله ولی ممکنه شروعش باشه ساعت ۱۲ هم دوباره چک کن از ۳۷/۲ تب حساب میشه

تا۳۷ونیم نرماله اگه زیر زبونش گذاشتی

استاندارده

آره تب داره مواظب باش بالا نره

سوال های مرتبط