صندلی غذای کودک کاربرد داره؟؟؟؟

۹ پاسخ

اره خیلی جدای از غذا دادن من موقع آشپزی یا کارکردن میزارمش تو اون منو نگاه میکنه اسباب بازی هاشم میزارم روش قشنگ ساکت میمونه خیالمم راحته نمیره ی بلایی سر خودش بیاره😅

اره خیلی خوبه من هروعده استفاده میکنم هم بچه راحت میشینه طوریش نمیشه هم کثیف کاری نمیشه هم بچه میشینه غذاشو میخوره

خوبه همه تون اگه سر میز غذا میخوردید خوبه
وقتی غذا درس میکنی میزاری توش که جایی نره
اسباب بازی یا خوراکی بزار سرگرم باشه

خییییلی
از مهمترین و واجب تریناست🤗

منم به تازگی خریدم خوبه راضیم از داشتنش قشنگ میشینه یجای هی راه نمیفته تو خونه

اره خیلی خوبه من الان نخریدم بچه م رو پامه نمبتونم غذا بخورم .اذیتم .زن داداشم داره راحت ه

عالی بود🤣دیگه نیست😂چون نمیشینن دیگه توش🥲

آره واقعا کاربردیه

اره عالی و کاربردیه

سوال های مرتبط

مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۱۳ ماهگی