۶ پاسخ

نگرا نباش بابا دختر منم خورده بود چیزی نمیشه شیر بده بهش

یکم چیزی نمیشه یکم اسهال میشه من دخترعمم نصف صابون خورده بود

نوش جونش😂 چیزی نیست. دختر منم خورده

حتما ببر بیمارستان عزیزم خطرناکه

اگه نداری یکم آبلیمو با اب قاطی کن بده

ماست یا دوغ بده بهش نگران نباش

سوال های مرتبط