۶ ماهگی به بعد خوب میشن
والا دکتر گفت پروتئین گاوی دارع من دوتا پس انداختم کسی بهم از این حرفا نزد الان مد شده بخدا عبن بقبه ی چیزا نمیگم بده ولی دیگه زیادیه من اصلا چیزیو ترک نکردم خدارو شکر دخترممم خوبه حالش فقط ببین بنظر من ک اگ خیلی ادم حساسی هستی حق داری نگران این چیزا باشی من حساس نیسم و شکر خدا دخترمم چیزیش نی فق یکم بالا میاره اونم ۷ ۸ روز ی بار ک پنیریه
سه ماه اول کولیک سه ماه بعد رفلاکس انشالله شیش ماهگی خوب میشن دیگ🫠😭😂 دکترک هم شیرخشک بچمو عوض کرد همم گف غذا شرو میکنیم از چهارماهگی براش
من دیروز دکتربودم عزیزم خانم دکتربهم گف از سه ماهگی کولیک کم میشه باز رفلاکس ب اوج میرسع تا شیش ماهگی و دخترمن جفتشو داره شدید ک کولیک با اینفاکول خوب شد برای رفلاکس باز اذیته دارو میخوره
کاش هرچه زوووود تر😭
هرچی خوراکی و غذای نفاخه خودمو ازش محروم کردم ک فقط بچم درد نکشه🥲
من شنیدم۴ماهگی
بستگی داره من ۳ماهگی خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.