رفلاکس و کولیک چند ماهگی دقیق تموم میشه؟؟؟

۷ پاسخ

۶ ماهگی به بعد خوب میشن

والا دکتر گفت پروتئین گاوی دارع من دوتا پس انداختم کسی بهم از این حرفا نزد الان مد شده بخدا عبن بقبه ی چیزا نمیگم بده ولی دیگه زیادیه من اصلا چیزیو ترک نکردم خدارو شکر دخترممم خوبه حالش فقط ببین بنظر من ک اگ خیلی ادم حساسی هستی حق داری نگران این چیزا باشی من حساس نیسم و شکر خدا دخترمم چیزیش نی فق یکم بالا میاره اونم ۷ ۸ روز ی بار ک پنیریه

سه ماه اول کولیک سه ماه بعد رفلاکس انشالله شیش ماهگی خوب میشن دیگ🫠😭😂 دکترک هم شیرخشک بچمو عوض کرد همم گف غذا شرو میکنیم از چهارماهگی براش

من دیروز دکتربودم عزیزم خانم دکتربهم گف از سه ماهگی کولیک کم میشه باز رفلاکس ب اوج میرسع تا شیش ماهگی و دخترمن جفتشو داره شدید ک کولیک با اینفاکول خوب شد برای رفلاکس باز اذیته دارو میخوره

کاش هرچه زوووود تر😭
هرچی خوراکی و غذای نفاخه خودمو ازش محروم کردم ک فقط بچم درد نکشه🥲

من شنیدم۴ماهگی

بستگی داره من ۳ماهگی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی