۶ پاسخ

تا سه ماهگی هستش خیلی بدهه

شربت بی بی کر و فاموتیدین غروب بدین خوب میشه رفلاکس

منم امپرازول میدم خوب نشده ولی خییییلی بهتر شده

منم درگیر رفلاکسم خسته شدم

بچه منم دوتاشو داره

بچه منم هم کولیک داره هم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۹ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی