دختر من ۲ ماه و ۲۰ روزشه کولیک هاش تقریبا تموم شده ولی رفلاکسش همچنان هست
ولی بعضی ها گفتن ممکنه زودتر خوب بشه مثلا دوماهگی سه ماهگی
کولیک معمولا تا ۳ ماهگی حداکثر تا ۳.۵ ماهگی تموم میشه ولی رفلاکس میگن تا ۶ ماهگی که غذا بخوره هست
من دکتر بردم گفت تهش دیگه تا ۶ ماهگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.