۴ پاسخ

دختر من ۲ ماه و ۲۰ روزشه کولیک هاش تقریبا تموم شده ولی رفلاکسش همچنان هست

ولی بعضی ها گفتن ممکنه زودتر خوب بشه مثلا دوماهگی سه ماهگی

کولیک معمولا تا ۳ ماهگی حداکثر تا ۳.۵ ماهگی تموم میشه ولی رفلاکس میگن تا ۶ ماهگی که غذا بخوره هست

من دکتر بردم گفت تهش دیگه تا ۶ ماهگین

سوال های مرتبط

مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی