طبق تجربه م میگم: دارو هاشون رو همزمان نده حداقل نیم ساعت فاصله بده بینشون و اگه داروی کولیکش اسانس نعنا داره بهش نده چون ریفلاکسش رو تشدید میکنه. تمرکزت رو بذار روی درمان ریفلاکسش، چون اگه اونو بتونی کنترل کنی کولیکش هم کم کم رفع میشه.
من شربت کیدوزول دادم برا رفلاکس خیلی خوب بود
برا کولیک هر قطره ای ک میدادم معدشو اذیت میکرد یکسره گریه میکرد جیغ میزدد فقط بیبی کر دادم ۲ماهو نیم به بعد بهتر شد الانم شربتو قطع کردم ولی بیبی کر هنوز میدم
دارو چی میدید نینی هاتونو؟!☹️ علایم هرکدومش چیه
پسر منم🥺☹️
من شنیدم ۳ تا ۴ ماه دیگه کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.