خانوما رفلاکس و کولیک تا چند ماهگی هست

۵ پاسخ

میگن تا سه و چهار

انشالله دورش برا شما کوتاه باشه عزیزم
برا هربچه ای فرق میکنه
اما رفلاکس معمولا با شروع غذای کمکی بهتر میشه

۴ماهگی
اول راهی خواهر
دوماهگی دهنت سرویس 🤣🤦🏻‍♀️
شدتش بیشتر میشع
رفلاکس تا۱۸ماهگی هست
بچه من دیگ کولیک نداره ولی رفلاکسش بیشتر میشه هررروز

متغیرر
بعضیا سه ماهی بعضی شش ماهی

تا ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی