۴ پاسخ

دختر من کولیکش از سه‌ماهگی خوب شد
ولی رفلاکسش‌همچنان‌پا برجاست

دختر من تازه ۳ ماهگی شروع کرده انگار
البته خیلی گریه میکنه نمیدونم از کولیکه یا چی

بستگی ب بچه داره بعضی چند روز چند هفته چهار ماهگی یا شش ماهگی
دختر منم ی هفته کولیک داشت خوب شد

۴ ماهگی اینا

سوال های مرتبط

مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی