۱۱ پاسخ

ممنون

مبارک باشه بالاخره راحت شدی من دارم میمیرم از درد زیر شکم وحرکات دردناکش

مبارکه بی حسی یا بیهوشی

مبارکه عزیزممم 😍 زایمانت راحت بود ؟؟

وای مبارکه
ایلیای منم دوماه دیگه میاد انگار دوسال مونده برام

اخی عزیزم مبارکت باشه

عزیزمممم ب سلامتی .برای ماها هم دعا کن

مبارککککک😍

مبارک باشه عزیزم 🥰 قدمش پرخیر و برکت 🌹😘

تبریک میگم عزیزم سالم باشید همیشه🌻

مبارگکککک😍😍

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی