۷ پاسخ

عزیزم طبیعیه بارداری خیلی سخته و تا دو سه ماه بعر زایمان هم مممکنه همینجوری باشیم باید خودمون سعی کنیم حالمون و خوب کنیم و همسرمون اطرافیان هوامونو داشته باشن بهمون کمک کنن ک کم نیاریم

حالا من بعد زایمان اینجور شدم

هیییی🥲🥲💔💔💔

الهی...ایشالا زودترهمتون بسلامتی زایمان کنین...منم خیلی دل نازک شده بودم تا تقی به توق میخورد گریه میکردم دلم می‌شکست زودی و اشکم دم مشکم بود😂مادر شوهرم خیلی حرصم میداد که شوهرم می‌گفت مامان منم عقلش از دست داده اینقدر اذیتت می‌کنه چون همسرم طرفدارم بود به دل نمی گرفتم رفتاراشون رو....

منم دیشب انقدر گریه کردم هرکی ازم میپرسه زایمان نکردی مخصوصا مادر شوهرم ناراحت میشم نمیدونم چرا انقدر دل نازک شدم

برو حموم
من الان از حموم آمدم عالیه عالیم
ورزش میکنم بدنمو ماساژ میدم با روغن سیاه دانه بدنم سبک شده حالم خیلی بهتره

به خدا منم کم اوردم الان داشتم گریه می کردم همه درها به روم بسته س
خدایا خودت هوا مونو داشته باش

سوال های مرتبط