روز 12 امپول ازادسازی تست بزنم

۶ پاسخ

منم11

منم ۱۲ آزاد سازی ام😁

زوده ۱۴ ب بعد بزن

من شنیدم بعد از ۱۴ ازادسازی ولی از ۱۰ازادسازی با ازمایش خون مشخصه

بزن ولی دقیقش ۱۴ام

نه صبر کن تا ۱۴آزادسازی

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری