۱۱ پاسخ

منم حس نمیکنم

منم تا هفته ۱۹-۲۰ حس نمیکردم

منم حس نمیکنم، نگران نباش به موقعش

عزیزم من ۲۱ هفته هستم هیچی حس نمیکنم😂

تازه از ۱۸ یا ۱۹ هفته ممکنه حس کنی

عزیزم منم فعلا چیزی احساس نکردم نگران نباش بالاخره تکون میخوره حسش میکنی

منم هیچی حس نمیکنم

نگران نباش یه بار دست گذاشتم رو شکمم مثل نبض میزد

سلام ب روی ماهت الان زوده برای شما اگر جفتت خلفی باشه احتمالا از ۱۸ ۱۹ هفته با ضربه حس کنی یا خودشونو سفت میکنن اگر قدامی باشه ممکنه کمی دیرتر حس کنی نگران نباش ان شاءالله که بسلامتی بارداری رو بگذرونی

عزیزم تا۲۴هفته هم حس نکنی طبیعیه نگرلن نباش

منم‌هنوز هیچی حس نمیکنم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری