۴ پاسخ

عزیرم بیو لاکت رو برای چه چیزیش میدی
و اینکه چقد میدی
نینیتون چن ماهشه

سلام.ویتامین آ.د و بیولاکت متخصص به منم داد و هردو مارک خوبی هستند ولی کولیف یه دکتر دیگ داده بود میدادم بهش کولیکش بیشتر میشد برای شما که از الان کولیک نداره اگر داره بده ببین تاثیر داره یا نه
ولی اون دوتای دیگ با خیال راحت بده بهش

کولیک نگفت کی باید بهش بدی من شبا میدم ولی یادم رفت از دکتر بپرسم

خوبه عزیزم سرساعت بهش بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی