مامانا به بچه ٣ ماهه اب ميديد يا ن؟

۱۱ پاسخ

نده من از دکترش پرسیدم گفت بدی دلش درد میگیره

نه اصلا تا وقتی بچه کمکی شروع نکنه امکان نداره آب بدم بهش نیازی نداره و مضر اینکار

اره،چون هوا گرمه تشنه شون میشه

من ن هنوز ندادم

من میدم با قطره چکون دهنش خشکه بچه اگر شیر خشک هم میدی قبل هر وعده یه قطره چکون بده

ارههه

من از اول میدم

بعضی چون وزنشون کمه کمکی میده اونا اب میخوره هر موقع عذا خورد میدی اب

نه ..

اگع غذا میدی اره

مادرشوهرم داره رسوا میکنه باید آب بدی ولی من نمیدم سرچ کردم از ۶ ماهگی مثل اینکه میدن

سوال های مرتبط

مامان سانیار مامان سانیار ۱۳ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۱۲ ماهگی