۸ پاسخ

۱۸ خرداد ۳۷ هفته
ولی این دفعه میخوام بگم ۲۴ خرداد بزنه ۳۸ هفته بشم حداقل
البته چون سابقه ی زایمان زودرس دارم فکر نکنم بمونه تا اون موقعه😳

۳۸هفته چهار روز ۱۲خرداد🥺❤️

اخر39هفته

۳۸هفته و ۴ روز ،۳خرداد

همه ما اینجا خردادی هستیم 🥰🥰🥰 منم ۱۷ خرداد

برامن دکتر 11 خرداد نامه داده میشه 38 هفته و 2 روز

اگه خدا بخواد و بچم عجله ای نکنه دکتر ۳۸ هفته و ۶ روز تاریخ داده🥲
خدا کنه برسه ب اون تایم

۱۶ خرداد به امیدخدا

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی