۴ پاسخ

من پرسیدم گفت قیمت‌ها هفتگی تغییر میکنه،یک هفته مونده به زایمانت قیمت بگیر

من اول اردیلهشت سزارین شدم با دکتر مشایخی. خیلی عالی بودن.
هزینه ام آزاد شد ۷۰

من ۶ آذر پارسال با دکتر شیوا هورزاد سز شدم عااااااالی بود بخیه زده عین تار مو،با بیمه تامین و اتاق خصوصی شد ۳۰ تومن

من بهمن زایمان سزارین داشتم با خانم دکتر مریم عباسی دلوئی تو عارف👌🏻دستشون خیلی سبک بود خداروشکر- بخیه هام عالی نه عفونت کرد نه اذیت شدم -هزینش چون بیمه تکمیلی داشتم و بیمه پایم تامین اجتماعی بود با اتاق خصوصی. تقریبا ۷-۸ م شد

سوال های مرتبط