من پرسیدم گفت قیمتها هفتگی تغییر میکنه،یک هفته مونده به زایمانت قیمت بگیر
من اول اردیلهشت سزارین شدم با دکتر مشایخی. خیلی عالی بودن.
هزینه ام آزاد شد ۷۰
من ۶ آذر پارسال با دکتر شیوا هورزاد سز شدم عااااااالی بود بخیه زده عین تار مو،با بیمه تامین و اتاق خصوصی شد ۳۰ تومن
من بهمن زایمان سزارین داشتم با خانم دکتر مریم عباسی دلوئی تو عارف👌🏻دستشون خیلی سبک بود خداروشکر- بخیه هام عالی نه عفونت کرد نه اذیت شدم -هزینش چون بیمه تکمیلی داشتم و بیمه پایم تامین اجتماعی بود با اتاق خصوصی. تقریبا ۷-۸ م شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.