خانما شیاف گل مغربی رو از چند هفته شروع کردید و چند هفته زایمان کردید؟؟

۷ پاسخ

از 37هفته شروع کردم 60 تموم کردم اخرش با دهانه رحم ی سانت و سفت بزور زایمان کردم 🤣😭

از الان گلم شروع کن دیگه

من ۵شبه میزارم برا نرم شدن دهانه رحم خیلی خوبه ، ربطی به شروع انقباض و درد نداره

من اصلا استفاده نکردم ولی به جاش کارای خونه رو میکردم پیاده روی می رفتم پله می رفتم و... روز اول 38 صبح زود زیر دلم درد گرفت تا رسیدم زایشگاه نیم ساعت بعدش زاییدم

هیچی الکیه

دو روزه شروع کردم خبری نیست از زایمان
میگن دهانه رحم نرم میشه

از ۳۷ هفته شروع کردم و هنوز زایمان نکردم🤣🤷

سوال های مرتبط