نزار خشک بشه همیشه چرب کن اگ بازم خون اومد ببر دکتر
اره
زیاد گرمش نگیر
گرمش بگیری یا زیاد گریه کنه خون میاد
تا دو ماهگی عادیه یکم روغن زرده بزن بهش
تا ۷روز بعد ازینکه بند نافش افتاده ترشح و اینا اوکیه بعد از ۷روز حتما باید دکتر ویزیت کنه
واسه پسر من همینجوری بود تازه یه مقداری از بند ناف هم مونده بود هنوز من ناف بند بسته بودم بردمش دکتر ، کلی باهام دعوا کرد گفت نباید ببندی باید بزاری این ناف بچه خشک بشه و کم کم بیوفته خودش دیگه منم نبستم تا خودش خشک شد و افتاد
اره خون میاد
یکم پماد برن زودتر خوب شه
ببر دکتر اگاز چند روز بیشتر شده و اینکه نبند دختر منم همین بود خوب شد فقط باپدالکی روزی دوسه بار روشو تمیز کنی هیچیک نمیشه من دکتر بردم اینو بهم گفت
آره عزیزم براش ناف بنو ببند و با پماد چشمی چربش کن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.