۶ پاسخ

نزدیک خونه ما سه تا قنادی هست یکی کیلویی ۴۰۰ یکی ۶۰۰ به بالا و یکی ۸۰۰ به بالا داره میده
من از اونی که کیلویی ۶۰۰ میده گرفتم از نظر کیفیت عالی بود داخلش نوتلا و مغز گردو داشت نسبت به قیمت خیلی خوب بود

من 3 کیلویی گرفتم شد 700 بسته شهر و منطقه و اینا فرق داره

هشتصد اینا

شوهرم برای تولدم یه کیک بدون فوندانت و یک کیلویی خرید فکر کنم هشتصد و خورده ای البته تهران این قیمته شهر های دیگه حتما کمتره

الان کیک کیلویی۶۰۰تا۷۰۰

دو کیلویی من سفارش دادم شد ۱۲۰۰
ساده هم میشه ۱تومن
کیلویی ۵۵۰حساب کرد فک کنم

سوال های مرتبط