۶ پاسخ

حالتو درک میکنم منم اولش مثل شما نگران بودم سریع بردمش دکتر گفت هیچ مشکلی تقریبا دو هفته پیش لق شد امروز یکیش افتاد بغلیشم لغه نگران نباش

من دعامیکنم زوددوتاجلویی بیفتن،کلاپوسیدن،دکتردرستشون نکردگف میفتن،۸تاشون روفقط درس کرد

دندون دختر منم چند روز پیش افتاد ،الان دو تا لق هم داره . یدونه نیش زده داره فعلا
ناراحتی نداره عزیزم . زود دندون در آوردن ،زود هم میافته دیگه

زود افتاده بهتر بود حدود ۶ تا ۷ سالگی بیفته مسکلی نداره ها فقط چون مدت طولانی جاش خالی میمونه ازون نظر ممکنه جالب نباشه بد نیست دندانپزشک اطفالم چک کنه

خو موقع افتادن دندونای شیری هست

هیچی صبر کن بیفتن دیگه گریه کردن داره?

سوال های مرتبط