۱۹ پاسخ

عزیزم پسرت بهترشد

پسرمنم خون دماغ میشه چرب میکنم بینیشو

داخل بینی بچه رو با پماد اد چرب کن اطاقش بخور بزار

پسر منم اینطوریه خیلی خون دماغ میشه وقتی خون دماغ میشه یعنی مریض شده
کرم چشمی بگیر شبا دور سوراخ‌های بینی شو چرب کن چه مریض باشه چه نباشه من یه کوچولو میزنم تو یپراخای بینیش چرب باشه بینییش خشک نمیشه خون بیاد

من بچه که بودم همیشه خون دماغ میشدم دیگه فهمیدم علتش خشکی بینیم هس .دیگه همیشه با پماد ا د چرب میکردم. خداروشکر کم کم رفع شد. الانم عادت کردم تا بینیم خشک میشه با وازلین چرب میکنم

حق داری عزیزم، دختر من بزرگه یکماه پیش دوبار توی یک هفته خون دماغ شد البته ما سفر بودیم توی هوای کوهستانی، قبلش هم سرما خورده بود خلاصه همه اینها باعث شد خون دماغ بشه، منم مثل شما اولش خیلی نگران شدم، ولی با پماد ویتامین آ چشمی مرتب هر شب بینی رو چرب کرد
خداروشکر تکرار نشد دیگه، به احتمال قوی داخل بینی پسر شماهم خشک شده این کار رو چند شب امتحان کنید اگه خوابش سبک نیست وقتی خوابه آروم با گوش پاک کن بزنید داخل بینی ، انشالله حتما نتیجه میده اگه باز هم تکرار شد به دکتر بگید یه آزمایش cbc براش بنویسه ،آزمایش خونه ساده ست تا خیالتون راحت باشه

پسر منم همینه
با پماد چشمی توشو چرب کن
تا بزرگتر بشن همینه

داخل بینی اش خشکه جیزی نیست چرب کن براش هم از دستگاه بخور اسفاده کن فضای خونه رو مرطوب میکنه

عزیزم نگران نباش یه کم مایعات خنک بهش بده بخوره شاید بدنش خشک وکم اب شده حتما چرب کن داخلش ایشالا خدا سلامتی بده

خشک شده مخاطش دختر منم هر چند وقت یبار خون دماغ میشه دستور دکترشو‌میگم: با پماد آ چشمی و گوش پاکن آروم داخل بینی ( همون اوایل) رو روز و شب چرب کنید داخل اناقش بخور سرد روسن کنید. اسپری مرطب کننده نرمال سالین دس ویوا هر هشت ساعت بزنید

پسر من چند شب پیش تو خواب خون دماغ شد وقتی لامپ روشن کردم خواستم سکته کنم همه چی خونی شده بود

من بچه بودم زیاد دماغم خون میومد
تا بزرگ سده بودم
مواظب نبودم شروع می‌کرد به خون اومدن
نگم برات
یکباری افتاده بودم زمین دیگه مویرگش نازک شده بود
بعد دکتر به مامانم گفته بود شبا وقتی خواب رفت کمی دماغش را با ویتامین آ چرب کن

مخصوصا وقتی بچه ها سرما میخورن یا مریض میشن داخل بینمشون خشک میشه احتمال خون دماغ شدن بیشتره

عزیزم نگران نباش من دخترم اینطوری میشد برده بودم دکتر گفت داخل بینیش خشک میشه دخترم دستکاری هم میکرد گاهی و سخت خونشون بند اومد یه بار منم مثل شما خیلی ترسیده بودم. با پماد ویتامین آ چشمی چرب کن براش
شما هم دو بار در روز با همین چرب کن ببین بازم میشه یا نه

خواهر منم اینجوره، دکتر گفت داخل بینی خشکه واسه همین خون میاد، یکم چرب کن درست میشه

منم بچه بودم یسره خون دماغ میشدم کلی خون ازم میرفت حتی یبارم دکتر نبردنم😅هیچیمم نبود از گرما فکر کنم اینطور میشدم

دکتر نبردی؟
شاید داخل بینیش زخمه اجی؟

نگران پسرم منم اینجوری،میشد بردم دکتر گفت لوزه داره بینیش خشک میشه چون با دهنش نفس میکشه واسه هنین

دست میبره تو بینیش زیاد؟

سوال های مرتبط