۴ پاسخ

منم اینجوریم دقیقا

منم‌‌ دقیقا همینجورم
ولی من ۴ خرداد نوبت سزارین دارم توی ۳۸ هفته و ۵ روز

منم همینطور😭
خسته شدم واقعا

میخوای زایمان طبیعی انجام بدی ؟

سوال های مرتبط