کیاسه روز مونده به موعدشون بی بی مثبت شده

۲ پاسخ

من ۴ ام موعدمه علائم ندارم
بی بی هم نزدم چون میدونم باز پریود میشم 😑

من 3خردادموعدمه،تستامم 3تاهاله دوتا منفی.
نمیدونم مثبتم یانه.

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا 😍 مامان معجزه ی خدا 😍 هفته هفدهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان .......... مامان .......... هفته سی‌وششم بارداری