تنها راهش اینه شیرشو کم کنی تا مجبورشه بخوره
اصل وزن دهی غذاس
تو این سن شیر نه چاقش میکنه نه سیرش میکنه، اولویت با غذاست
دختر منم بدغذاس... انواع کوکوها رو امتحان کن...مثلا کوکو سیب زمینی با هویج یا نخود فرنگی... کوکو عدس یا دال عدس
پنکیک با موز و مغزیجات
تا وقتی ک غذا نخوره همین آش و همین کاسه ست
شیر زیاد میدی توهفته باید یه قوطی بخوره
یهو قطع نکن شیرشو مقدارشو کم کم با حوصله کم کن مقدارشو و کم کم یه وعده یه وعده کم کن بشه مثلا ۳وعده درروز
گشنه میشه بهش با طعم عذا اشناش کن این بچه بلد نیست اشنا نیست با صبوری یاد میگیره ظرف رنگی بزار براش پیش خودتو سر سفره بشینه اینجوری تشویق میشه
شیرشو کم کن خودش غذاخورمیشه بعدازیکسال وزن گیری بچه با غذاس نه شیر عزیزم
شیر زیاد میدی بهش عزیزم
تو سن بچه ی شما، هفته ای یه قوطی باید تموم بشه.
وقتی حجم معده ش به راحتی بدون دردسر با شیر پر میشه
دلیلی نمیبینه غذا بخوره
آروم آروم هر دو سه روز یه بار، یه وعده از شیرش رو حذف کن
وعده هایی که واسش مهمه رو نگه دار آخر سر حذف کنی
ترجیحا سعی کن بعد از غذا شیر بدی بهش
عزیزم شیر بهش زیاد میدی معلومه غذا نمیخوره
پسر منم همین جوره دقیقا
دکترا میگن شیرش کم بده گرسنه بشه مجبوره غذا بخوره
من چون پسرم دندون داره الان شیرش کم نمیکنم اذیت میشه اما دندوناش در بیان میخام شیرش کم کنم فقط غذا بدمش
حتی یه دکتر میگفت کلا از شیر بگیر گرسنه بشه مجبوره غذا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.