۱۶ پاسخ

یا این کدومش؟

تصویر

لباسش خیلی خوشگله ولی کاش زیریشو ساده تنش میکردی

خرگوشی بستی دیگه هد نزن براش دوتا گیره کوچولو بزن جای موهاش

خیلی قشنگ دوختی عزیزم بدون تل قشنگتره با تیکه پارچه ش دوتا پاپیون درست کن بزن ب سنجاق برای خرگوشی هاش بزن خیلی خوشگل میشه
منم خیاطم ولی همین ک داشتم راه میفتادم دگ باردار شدم و ندوختم چیزی الان یادم رفته..😔خیلی دوس دارم بدوزم
الان از رو الگو دوختین اینو؟میشه عکس الگوشو یا اگ توضیحی تونستین واسم بفرستین ممنون میشم

وااایبا جفتشم یه جور نمک میشه

بدون تل قشنگ تره
لباس زیرشم ی رنگ ساده باشه قشنگتره

بدون تل

وای من از سوزن روی لباسش ترسیدم

هر دوتاش😍😍😍

مدل مو ل هد نمیاد
وگرنه لباسش و هدش قشنگن با هم

بدون هد بهتره خودت دوختی؟ چه خوشگله

ینی انقد گرمه ک ازین لباسا تنش میکنی خوشبحالتون اینجا بارونه تازع

چه قشنگ
اگه پیج داره یا سایت میگی عزیزم

کاش زیرش ی چیز ساده بپوشی طرح روش زیبایی لباس رو گرفته
هدش با کلاس ب شرط اینک دیگ خرگوشی نبندی

هد نزن گلم اینجوری بهتره خودش ماشاالله موهاش قشنگه

اوووخوووداااا نمک😍
ماشالله

سوال های مرتبط

مامان دوتا 🐥 مامان دوتا 🐥 ۱ سالگی
مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان نوراخانوم🫀👸🏼 مامان نوراخانوم🫀👸🏼 ۲ سالگی