خانما این لباس پسرونه هست یا دخترونه ؟

تصویر
۲۴ پاسخ

اسپرته

آستینش گل داره دخترونست

پسرونه ست

پسرونه

پسرونه

هردو میتونن بپوشن

پسرانه

اسپرته
بیشتر به پسرونه میخوره

هردو.

اون بلوززیرش بیشتربه دخترمیخوره ولی بیلرش اسپرته

پسرونه

اسپرته

اسپرته عزیزم هم پسرونس هم دخترونه

اسپرت

اسپرت میشه بیشتر پسرونه

اسپورته

بیشتر دخترونه است چون آستیناش ستاره داره

دخترونه به نظرم

پسرونه

اگه پیراهن زیرش سفید ساده باشه واسه پسرونه بهتره

بنظرم‌پسرانه اس

اینا اسپرتن
هم پسر هم دختر میتونه بپوشه

اسپرته به نظرم هم میشه دختر بپوشه هم پسر

پسرونه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی
مامان 🐥پرنسا🐥 مامان 🐥پرنسا🐥 ۲ سالگی
مامان فندق جون🥰😍 مامان فندق جون🥰😍 ۲ سالگی