ما هنوز نگرفتیم یکسال گذشت
من وام نیلا برج ده در اومد تا ده روز وقت داری بری بانک کارای اداری انجام بدی وگرنه میسوزه دوباره باید ثبت نام کنی ما کاراش کردیم جنگ شد شعبه بانکی که ماثبت نام کردیم اتیش گرفت پرونده ها سوختن شعبه دیگه رفته بودن رفتیم اونجا دیگه کاراش کرد مجدد وام هنوز ندادن بودجه ندارن و بانک هم سیستم هاش خرابه امروز فردا میکنن
فقط به پدر میدن عزیزم
چقد میدن
پدر باید بره
برای مارو سر یک هفته دادن
مال منم یک سالو خورده ایه هنوز تو نوبته 😑
اینترنتی باید اقدام کنی میری تو نوبت تا برات پیام بیاد با مدارکت میری بانک همسرت باید بره
باید پدرش باشه و اینکه برای ما ۱۱ ماه طول کشید تا بریزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.