۱۷ پاسخ

اره گرفتم

من اصلا ثبت نام نکزدم یکی بهم میگه شرایطش چیه چقدره و کجا ثبت نام کنم

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

٤٤ بودش

چجوریه جریانش کجا ثبت نام کنیم مبلغش چقدره

ها بابا خوردیم تموم شد ،🥲😂

ن هنوز.

اصلا پیگیرش نشدم ارزش نداره واسه ۴۰ تمن

وامش چند درصده ؟
چند تا ضامن میخواد؟؟؟

نه هنوز در نیومده😏

من هنوز 20نفر مونده بم برسه نه که خیلی میدن

نه هنوز😶

ما الان نوبتون شده داریم ضامن و اینا میبریم بگیریم

نه هنوز

نه😐😑

من با دعا و صلوات زمستان گرفتم

اره من چند ماه بعدش گرفتم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی