اره گرفتم
من اصلا ثبت نام نکزدم یکی بهم میگه شرایطش چیه چقدره و کجا ثبت نام کنم
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
٤٤ بودش
چجوریه جریانش کجا ثبت نام کنیم مبلغش چقدره
ها بابا خوردیم تموم شد ،🥲😂
ن هنوز.
اصلا پیگیرش نشدم ارزش نداره واسه ۴۰ تمن
وامش چند درصده ؟
چند تا ضامن میخواد؟؟؟
نه هنوز در نیومده😏
من هنوز 20نفر مونده بم برسه نه که خیلی میدن
نه هنوز😶
ما الان نوبتون شده داریم ضامن و اینا میبریم بگیریم
نه هنوز
نه😐😑
من با دعا و صلوات زمستان گرفتم
اره من چند ماه بعدش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.