یکساله ثبت نام کردیم هنوز هیچی
6ماهه 26نفر جلومونه
الان که بچم یک سالشه هم مبتونم اقدام کنم؟
۴ نفر جلومه
من بانک رفاه ثبت نام کردم ۱ ساله گفتن پیامک میاد نیومده هنوز
من همین دنیا اومد اقدام کردم.بانک ملی و دوماهه دادن.بعد از ۶ ماه هم قسطلش شرو شد
من ۱۷نفرجلومونن
من
من گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.