۸ پاسخ

یکساله ثبت نام کردیم هنوز هیچی
6ماهه 26نفر جلومونه

الان که بچم یک سالشه هم مبتونم اقدام کنم؟

۴ نفر جلومه

من بانک رفاه ثبت نام کردم ۱ ساله گفتن پیامک میاد نیومده هنوز

من همین دنیا اومد اقدام کردم.بانک ملی و دوماهه دادن.بعد از ۶ ماه هم قسطلش شرو شد

من ۱۷نفرجلومونن

من

من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی