من ۳۰هفته رفتم سونو وزنش ۲۲۰۰بود شروع کردم خوردن ۳۷هفته اخرین سونوکه رفتم ۴۳۰۰بود تاشب زایمانم خوردم ۳۷هفته و۵روز به دنیااومد ۴۸۰۰بودیکم زود به دنیااومد یه چندروز دیگه میموند میترکوند😄
حالا زایمان کردم بهت میگم وزن اضافع کرده یا ن😂
روزی چند پیمانه میخورید؟
منم وانیلی خریده بودم یکی خوردم دیگ چون نزدیک زایمانم سونو نرفتم ببینم بالا رفته یا ن ولی شکمم همین هفته ای م پودر و خوردم ترک خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.