کیا با لیدی میل وزن بچشون بالا رفته؟من وانیلیشو خریدم بد نیس

۴ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم سونو وزنش ۲۲۰۰بود شروع کردم خوردن ۳۷هفته اخرین سونوکه رفتم ۴۳۰۰بود تاشب زایمانم خوردم ۳۷هفته و۵روز به دنیااومد ۴۸۰۰بودیکم زود به دنیااومد یه چندروز دیگه میموند میترکوند😄

حالا زایمان کردم بهت میگم وزن اضافع کرده یا ن😂

روزی چند پیمانه میخورید؟

منم وانیلی خریده بودم یکی خوردم دیگ چون نزدیک زایمانم سونو نرفتم ببینم بالا رفته یا ن ولی شکمم همین هفته ای م پودر و خوردم ترک خورد

سوال های مرتبط

مامان هلما مامان هلما هفته سی‌وهفتم بارداری