۴ پاسخ

من دو سال داروخونه کار کردم نسخه پیچی بدون هیچ مدرک و هیچ دوره ای یهویی رفتم
اول سر صندوق میموندم بعد تو یکی دو ماه همونجا یاد گرفتم

قبلا نسخه ها یادداشتی و برگه ای بود دیدن دوره الزامی العان نسخه سیستمی هست پشت سیستم میفهمی چی ب چیه

قبلا اره ی کلاس بود هقت هشت سال پیش باید حضوری میرقتی و دوره میگذروندی العان ب عنوان کار اموز میتونی بری داروخونه ها درخواست بدی ی چند سال یا چند ماه بدون حقوق هست ولی کارو یاد میگری

بله جانم

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی