من دو سال داروخونه کار کردم نسخه پیچی بدون هیچ مدرک و هیچ دوره ای یهویی رفتم
اول سر صندوق میموندم بعد تو یکی دو ماه همونجا یاد گرفتم
قبلا نسخه ها یادداشتی و برگه ای بود دیدن دوره الزامی العان نسخه سیستمی هست پشت سیستم میفهمی چی ب چیه
قبلا اره ی کلاس بود هقت هشت سال پیش باید حضوری میرقتی و دوره میگذروندی العان ب عنوان کار اموز میتونی بری داروخونه ها درخواست بدی ی چند سال یا چند ماه بدون حقوق هست ولی کارو یاد میگری
بله جانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.