اگر گروه خونی خودتO باشه و بچت AیاB باشه پیش میاد که تا ۴۰ روز هم بره بالا ترجیحا لستری بشه بهتره
لخت میزاریش دستگاه دیگه؟
عرق کاسنی بریز تو یه ظرف با دستمال بکش جونش خوبه
به کل بدنش روزی دو بار عرق کاسنی بمال، خنک نگهش دار، خودت گرمیجات زیاد نخور، ترنجبین و شیرخشت و آب انار و هندونه و اینا بخور و همینجوری تند تند شیر بده. کم کم میره. دخترم ۱۵.۶ بود تو ۵ روزگی با همین کارا رفت.
منم همینطور الان به من گفته با تیشرت شرت بزار باشه جاش خنک باشه از یه طرف استرس دارم سرما بخوره از یه طرف میگم گرمش کنم باز زردیش میره بالا
نترس دختر منم اینجوری بود چند روز دستگاه رفت بعد دو سه روز دوباره اومد همون اندازه اول بعد یه مدت خوب شد البته یه نوع قرص هست اگه پزشک بچت
لازم بدونه تجویز میکنه بهش میدی
دستگاهه توبیمارستان خوبع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.