۷ پاسخ

دوستم هدایت زایمان کرد بهمن پارسال اون راضی نبود

الان تو اینترنت سرچ‌کردم خیلیا راضی بودن بنظر بیمارستان خوبی میاد

هدایت کجاب تهرانه ؟ هزینه سزارینش چقده؟ دکترت چقد دستمزد میگیره؟

اسم دکترت چیه؟

ببین برو بیمارستان میلاد من دوتا سزارینمم اونجا بودم
چندوقت پیش بره چکاب رفته بودم خانوما بیمارستان هدایت هم تعریف میکردن میگفتن خیلی عالیه

ببخشید میتونم بدونم الان چرا نمیرین مصطفی خمینی؟من شنیدم آموزش شده درسته؟

فکر نمیکنم مرفین بزنن چون شیر میدن به بچه مادرا اونو باید یا پمپ درد خواهر یا شیاف بذاری

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ویکم بارداری