۳ پاسخ

ارد و تفت بده بعد با روغن سرخش کن
تو ظرف دیگ شکر و آب و زعفران و گلاب بزار حل بشه بعد این شهد و یواش یواش بریز داخل آرد

آرد رو یکم تفت بده تا فقط از خامی در بیاد بعد بهش یکم زردچوبه بریز یکم دیگه تفت بده بعد بهش کره رو اضافه کن هم بزن یکدست بشه بعد شهد رو اضافه کن (شهدشم :تو یه ظرف دیگه شکر و آب و گلاب (اگر داری زعفرون) قاطی کن ،نیاز به جوشوندن نداره فقط هم بزن شکر حل بشه )
اضافه که کردی تندتند هم بزن تا یددست بشه یکم رو شعله بمونه بعد بریز بخور😋

کره و روغن هم دارم

سوال های مرتبط