گندم میخواد با پوست.بزار خیس بخوره.حبوباتم نخود لوبیا چیتی عدس همشو خیس کن.بعد بمز جدا.اب قلم.هر چی بیشتر بهتر.پیاز داغ نگینی فراوون با زردچوبه.
گندم که پخت کامل پیاز داغ رو بریز روش.فلفل سیاه یکم بریز.حبوبات پخته شده.بعد اب قلمم بریز بزار تا جا بیوفته.اگه دیدی ابکیه یکم ارد سفید و با اب رقیق کن بریز تو اش.بزار یکم بجوشه.جا بیوفته من اینجوری پختم انقد خوشمزه بود ۳ بار ازم اش خواستن😂😂
پوست کنده
سمت ما رسمه که برای آش دندونی همون آش رشته رو درست میکنیم، جور دیگه ای بلد نیستم😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.