۲ پاسخ

سلام عزیزم من دکتر زنان ک رفتم گفت کمی عفونت دارم ۳ جلسه رفتم عفونتامو سوزوند و یک چیزی داخل واژن گذاشت ک اگه کیستی عفونتی چیزی هست دفع بشه یک شب بود و بعدش گفت با یک چیزی ک اسمش دوش واژینال هست شست و شو بدم .بزن گوگل میاره چیه و چجوری انجام میشه
و متاسفانه بعد این کار هم من بازم باردار نشدم

یا خدااا
این دیگ چیه؟؟🫠 چرا انجام میشه ؟؟ کِی انجام میدن ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری