۳ پاسخ

از ۴ماهگی زود نیست

ته ۲۴ساعت داخل یخچال نگه میدارن ولی من خودم صبح درست میکنم با آب تا شب هروقت حواستم بدم اونموقع با شیرم رقیق میکنم

فک کنم تا شب میشه

سوال های مرتبط