خانومای زابلی دکتر حصارکی دکتر خوبیه؟؟؟

۸ پاسخ

حصارکی شهرت خوبی داره و استاد رحیمی هم شهرت داره
این دو تا دکتر اسم در کردن و معروفن
من دخترم پیش استاد رحیمی بردم

اکبری زاده ببر
رحیمی و محمودی خوبن

بد نیست

به نظرم اکبر زاده و سمیه محمودی

اره اپتامیل ساده خوبه منم همین شروع کردم فعلا خداروشکر بد نبود

عزیزم
بزار ب یه شیرخشک عادت کنه
گورارشش خوب میشه
فقط باید صبور باشی
همون اپتامیل ساده بهش بده
ی مدت بگذره خوب میشه
اینجور بچه اذیت میشه
هی دارو عوض میشه گلم وسواس گرفتی🥹🥹

واسه اطفاله اره

بنظر من زیاد پیش هر کسی نبرش ببرش پیش اکبری زاده عالیه

سوال های مرتبط

مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی
مامان کاکل زری مامان کاکل زری ۱۴ ماهگی