حصارکی شهرت خوبی داره و استاد رحیمی هم شهرت داره
این دو تا دکتر اسم در کردن و معروفن
من دخترم پیش استاد رحیمی بردم
اکبری زاده ببر
رحیمی و محمودی خوبن
بد نیست
به نظرم اکبر زاده و سمیه محمودی
اره اپتامیل ساده خوبه منم همین شروع کردم فعلا خداروشکر بد نبود
عزیزم
بزار ب یه شیرخشک عادت کنه
گورارشش خوب میشه
فقط باید صبور باشی
همون اپتامیل ساده بهش بده
ی مدت بگذره خوب میشه
اینجور بچه اذیت میشه
هی دارو عوض میشه گلم وسواس گرفتی🥹🥹
واسه اطفاله اره
بنظر من زیاد پیش هر کسی نبرش ببرش پیش اکبری زاده عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.