۲ پاسخ

گله داری و همت پور

من تا وقتی حساسیت گاوی داشت تحت نظر دکتر پدرام عطایی بود ..فوق العاده هست ...الانم میبرم پیش گله داری من راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی