بگو شما به گاوی خودتون ببخشین😏
بگو تا جونتون در بیاد والا .
تپل هم بود میگفتن واس چه تپله.
کلا حرف زیاد میزنن ناراحت نشو.
همین که سالمه خداروشکر.
والا منم ۲۷۰۰ بودم بدنیا اومدم
اصلا به حرفاشون اهمیت نده،مردم دوست دارن نظر بدن،همه بچه ها اولش ریزن وبعدکمکمایشالا وزن میگیرن،همینک صحیح وسالم به دنیا اومده خداروشکر،انشاالله براتون خوش قدم باشه
تو بگو تموم شد خیلی تاثیر گذار بود ببخشید وقتی بچه دنیا میاد به کونش هم گیر میدن😂😂🫣ببخشید
توبه بابا من بچم با وزن 2640 دنیا اومد ریزم بود همه میگفتن ریزه ولی خداروشکر شیر خودمو میدم حتی دکترش هم میگه عالی داره وزن میگیره ولی هنوز جثه ریزی داره و میگن چه ریزهههه به دل نگیر بعضیا احمقن
دختر من دنیا امد ۲۶۰۰بود یبار سرهمی تنش کردم رفتم بیرون تو مهمونی گفت خدا مرگم بچه س فک کردم عروسکه .ولی ماشالله یه ماهو رد کرد باشیر خودم روز میزد از توپولی
بچه من ک ۲۵۰۰ بود اشکال نداره بزار بگن من که اصلا برام مهم نیست 🤷♀️
پسر منم همینقدر بود و واقعا هم ریزه بود
قدش بلند بود و لاغر
من انقد گریه میکردم ک نگو
همش میگفتم تقصیر منه،ولی الان پشیمونم ک اینجوری میکردم
خداروشکر سالم و سرحال و زرنگه
ما مامانا الکی همش حرص میخوریم
بعضیا واقعا شعور ندارن
بگو ببخشید من مثه شما گاو نزاییدم
بچه من وقتی بدنیا اومد ۲۶۰۰ بود بعد شد ۲۲۰۰
انقدررر ریز بود ک میترسیدن بغلش کنن بعدش ک شد ۶ ، ۷ ماه بهداشت میگفت خانوم ۲کیلونیم اضافه وزن داره بهش مولتی نده و فلان نده
دهن این آدما همیشه برای حرف زدن بازه ولشون کن
منم پسرم 2800 .ولی خب بلاخره نوزاده دیگه مثلا توقع دارن چقد باشه
والا پسرمنم۲۹۰۰بود از ی نوزاد چ انتظاری دارن
پسردوستم ۴۵۰۰بود رفتم دیدنش اندازه پسرمن بود میگفتم گولت زدن گفتن انقدره
خب نگو وزنشو اگر ناراحت میشی
ببین فضول تو همه فامیلا هس میدونم سخته ولی سعی کن اهمیت ندی
بگو سلامتی مهمه بزرگ میشه
بچه با هروزنی دنیا بیاد انگار ریزه ناراحت نشو. چون ادم زود ب زود نوزاد نمیبینه وقتی ک میبینه ب نظرش خیلی ریز میاد
اصلا ناراحت نباش پسر منم۲۸۰۰ بود الانم ریزه میزه خیلی ام ناز
پسر منم ۲۹۰۰ خواهرشوهرم دیشب میگفت ما تاحالا بچه به این ریزی نداشتیم
درحالی که پسر من کلا اولین بچه خانوادشونه و تاحالا اصلا نوزاد ندیدن😂
بچه دومم ۲۲۵۰دنیااومد
سومی ۲۸۰۰همین که سالمن خداروشکر..بهش شیربدی وغذای مقدی بخوری زود بزرگ میشه
بچه رو نشون نده🫤🥲
مردم عادت دارن بدون سنجیدن حرف بزنن به دل نگیر بگی ۴کیلوم هست یه چیزی میگن
با خنده بگو ب درشتی خودتون ببخشید
ولشون کن تو چرا میگی بگو 3کیلو عه
سلامخوبی منم همینم بچم۲۸۰۰همه میگن ریز ولی اهمیت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.